fredag 3 juli 2009

Charlott <3

I går så badade vi massor och ja började känna mej väldigt trött fort... men vi åkte in till stan i Enköping och letade efter en bikini, men hittade ingen. Ja va där me Charlott och hennes mamma och min mamma. Sen hängde Charlott me oss hem och ja hadde fått mina pengar för att ha suttit barnvakt för 2 bus ungar... de blev 925 kr :)

I da vaknade ja av att Charlott drog långsamt ner mitt täcke. Jag kände mej jätte snurrig och ville inte gå upp. Ja hörde att de oskade och gick till fönstret för att kolla, det började att flimra för mina ögon ,de kändes som om ja skulle svimma.
Senare på dan va ja as trött och mest jorde ingenting. Men ja tig en värk tablett och de kändes bättre Ja ville verkligen ha en bikini så vi åkte till vällingby och mamma och Sören (Johans pappa) va på besök så han hängde oxå me. Ja och Charlott chillade verkligen och ja hitte en snygg bikini på Stadium. Sen kände ja mej mycket bettre. De kan ha varit vätske brist.puss <3

1 kommentar:

  1. Kul, nte me att du mådde dåligt och så såklart. Men de andra, läängtar sjuukt mkt till FINLAND om 2 dar, snart 1 :) <3<3

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)