lördag 15 augusti 2009

Insane!!! :D <3

Den här veckan så kom min tre männing och hennes kille hem till oss.
Dom e hel sjöna och jag gillar värkligenn dom!xD
Veckan innan så var vi hos pappa och då så köpte vi en stor vatten rutchkana som man blåser upp. Den e typ 2,5 m hög tror ja :)
Tillbaka till den här veckan. I början av veckan så kom felicia hem till mej och sov över, de va nice! Vi gick till vällingby, men varken ja eller Felicia hade pengar så de blev inget... häromdan så gick jag och Viktor Johanna och Erik till Grönan :D de va kul!!!
I går kom Emma och jorde dan mycket roligare!! hon sov oxå över :D

Jag har hittat en ny smink stil, inte särskilt kul och veta men men.. jo för någon da sen så kollade vi på världens mest puckade kvinnan jag någon sin har sett xD
kolla på hennes vidio så ska du få se på grejor ;)

http://mogis.se Tjadå :D <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)