tisdag 25 augusti 2009

Tillbaka till det vanliga

I går så var jag hemma hos pappa och då e vi tvungna att gå upp kl 05:45
Så jag har varit ganska trött i veckan. Men efter skolan så kom felicia hem till mej, och vi gjorde inte så mycket.. förutom att vi gick ganska långt :)
i dag så efter skolan så gick, jag Felicia Hanna Anina Oskar Lukas och Jackson och Leo och badade :) Och alla som från mej till Oskar gick hem till Hanna, och resten gick till Jackson, sen möttes vi vid något bad ställe typ ;)fast jag Anina och Felicia badade inte.
sen när vi va klara så gick jag Hanna Lukas Oskar Felicia och Anina hem till Hanna sen så gjorde vi inte så mycket.. Hanna satte på tvn och så kollade vi ett tag.. sen så fick Felicia spatt så jag och Felicia hoppade på Hannas sdudsmatta :) Sen när jag kom hem så bakade jag och mamma kladdkaka :)puss å hej på alla :) <3<3

1 kommentar:

  1. Hahaha, exuse me.. Spatt ?
    Skoja, ameh jag fick adrenalin kick elr va de heter. Jag blev fett pigg men ni satt bara och kolla på tv -.-
    Men du va bra efter ett tag, men på studsmattan blev du läskig xD

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)