onsdag 9 september 2009

Nilas 5 år i morgon :)


I går så åkte jag och Viktor till VB/vellingby, och köpte presenter till Nilas för han fyller år i morgon :) Viktor köpte en polis T tröja och ja köpte en frisbee så om man kastar den så blir de typ en boll :) Vi pallade några frukter på vägen hem.
I dag har det inte varit någon rolig da i skolan! Hanna och Sarah har bråkat och jag blev inblandad och vill inte skriva mer om de... men mår inte så bra på grund av de..
Men apropå inget så e tiden 9 dag 9 månad 9 :)
I dag hade vi kör oxå de va kul! de va fursta gången på terminen och vi har bytt sal till en annan oxå. När jag åkte hem så fick jag sjus av Alizia som oxå går på kören, de va super kul!!

Nu på kvällen så gjorde vi (jag Viktor Johan) lite fint nere vid matbordet för i morgon e de stora dan för Nilas :)

Det här medelandet skrev jag i går... datorn krongllade sej så de kommer i dag istälet :) Men det var iallafal en lyckade födeledag för Nilas i dag :) GRATTIS GRATTIS !:D <3<3

1 kommentar:

Kommentara gärna :)