onsdag 11 augusti 2010

Hej hej :)

Idag kommer Johanna och hennes kompis Alma :) (Bäst jag städar -.-)
Så här skrev Karolina om att jag ska passa lillkusinerna :
Hej igen Moa,det tog visst lite tid att diskutera med Jesper :). har du möjlighet att komma på lördag den 14/8, i tre timmar kanske? Till exempel från 14 - 17? (Om det är för kort varsel, så funkar nästa lördag/söndag också för oss.) Vi tänkte 70 kr i timmen för en person och resekostnader och lördagsgodis ;). Vi kan inte betala två personer samma lön, det blir för dyrt. Vad tänker din kompis, vill hon också ha betalt?Kram! KarolinaPS. Killarna tycker det ska bli jättekul, coolt med en storkusin. Felix minns ditt rygg-kli :). DS.

Det handlar om att jag ska passa dom nästa helg, för den här lördagen ska jag felicia och kanske några andra till The voice 10, och sen ska jag passa dom över en natt kanske me felicia :)
Nu ska jag Mamma oc Nilas till Vällingby. Nilas är jobbig -.- hen bara kaxar heela tiden...
Nu roppar dom på mej... bäst jag går :)
Puss puss <3 (jag kanske skrev fel eller ngt men jag hinner inte rätta de nu)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)