lördag 25 september 2010

Idrottsdag mm :)

Hejsvejs :)
Idag har det inte hänt så mycket ännu... Johan Nilas och Göran åkte iväg på ngt ärende, mendans jag och Johanna kollade på film och mamma förbereder sig på en "mamma kväll" hos Silva x)
Snart kommer Johan och Nilas hem och då drar vi hem till familjen Röön och äter pizza (förutom mamma och Viktor som e hos pappa).
Igår va de idrottsdag i Kristineberg och Johanna följde me ^^ De va faktiskt roligare än vad jag hade förväntat mej :) Jag lyckades tvinga Johanna (inte för att det var särskilt svårt att tvinga henne :P) att : hoppa längdhopp, kasta kula, leka "underhökens alla vingar" (enligt Johanna säger man "under hökens vingar"...) och Felicia fick henne att springa mot Sarah xD haha och hon vann :)
Sen har vi gjort massa annat roligt ^^
Nu så ska jag fixa mej lite för dom kommer och hämtar mej om typ en halvtimme :)
Peace and love!<3

1 kommentar:

  1. haha, under hökens vingar, vilken bonde ^^
    hahahah, de va faktiskt niice :)<3
    Kul, hoppas du hade en soft dag! De hade inte jag... http://feeeliciaaa.blogspot.com/2010/09/idrottsdag-nr-2.html

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)