onsdag 27 oktober 2010

BOKLÖS

Tjabba tjeena ^^
Förlåt så mycket att jag inte har bloggat :/ Har typ pluggat hela tiden... Matte dessutom -.-
jag skulle ju lägga upp några bilder på Felix och Ture och här kommer dom :)




Ååh, vist e dom söta ^^ Felix gjorde en suuuper stor snöboll som dom rullade i en vattenpöl ... heh ^^
I tisdags (tror jag att det var) läste jag ut "Så länge vi båda andas" :D Den e så jävla bra :D Men jag har läst ut den nu :/ och jag e inte den som läser om en bok... Men btw så har jag ändrat på bokläsningsårdningen: Nu ska jag läsa "Hungerspelen" ( Men just nu står jag i kö på den i biblan... så jag e boklös :( ) Sen blir det "Fatta eld" och sen "Revolt" och efter de blir de "Tusen strålande solar" :D Eller just de... jag ska läsa "Genom dina ögon" oxå... det blir nog efter"Revlot" :) "Fatta eld" och "Revolt" e 2a och 3a efter "Hungerspelen" sen kommer de en film på den oxå (Hungerspelen asså) Men den släpps typ nästa höst :/ Men de som e bra me de e ju att jag hinner läsa klart boken ;)
Nu ska jag sova -.- Och jag e BOKLÖS! Fatta de e hemskt!
Sov sött mina älsklingar ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)