tisdag 2 november 2010

Ekudden

Imorn bär det av till Ekudden där mina morföreldrar och johans mamma och man bor :)
Anna-Lena kommer och hämtar mej och Nilas och på dit vägen ska ja äntligen få min bok som jag har väntat på :D
Anna-Lena e btw Johans mamma :)
När ja har kommit fram så ska ja och morfar görra klart mitt mp hefte :)
Vi sover hos mormor och morfar till på torsda tror ja... ja så va de!
Idag har de inte hänt ngt särskilt som vanligt...
Ååhh ja längtar redan till sommaren!! :/ Här e en bild från ekudden på sommaren ^^ så himla fin <3


Ha de så bra alla chokad älskare! <3<3 (ni andra kan flyga åt fanders :P )

2 kommentarer:

  1. då flyger jag åt fanders DÅ :p
    Jag e rätt trött på choklad...

    SvaraRadera
  2. vilket brott, vilken förnedring :O att svika choklad på de viset :O

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)