tisdag 9 november 2010

Fika fika mm ;)

Heeej :)
I söndags (tror ja de va :P) så åkte ja och Felicia till Brommablox och fikade lite på
Wayne's coffe. Ja käkade en macka och Felicia köpte en smothe och smakade lite på min macka ;)



Vi kletade på massa läppstift på Ålens ;P Framförallt jag x)



De va mysigt att träffas och fika lite bara :) Lööv yaaa :* <3 style="text-align: left;">
Idag fick vi tillbaka matte proven... Jag fick VG :) Och till allas förvånad (inte jag dårå ;)) Så fick Felicia MVG :D hehe GRATTIS ;) <3
Just de btw så har jag lämnat in panda grejerna så snart (om typ 4 veckor -.-) så får jag och Felicia en stereo som vi ska sälja och tjäna pengar ;) Så snart får alla som har beställt sin "vara" :)
Det jobbiga blir ju att lämna ut alla "varor" -.- aja vi kanske lyckas sälja den där stereon rätt så dyrt :P

Som ingen har märkt så har det snöat idag :O
Jag vet inte vad ja ska tycka om de... Man blir ju blöööt :S Apropå snö så åkte jag och Nilas till VVellingby och jag köpte en penna till skolan och sen när vi skulle hem så åkte vi buss och sen så skulle vi ju gå resten... Gud vad de snöade asså!! Och jag har tappat min mössa oxå :(

Ja de va ju lite blandade känslor i mitt inlägg... : 1Fika me Felicia :) 2 VG på matten :) 3 snöar :/ 4 Borttappad mössa :(

Puss puss <3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)