torsdag 13 januari 2011

Onepiece :)

Hej! Min förra onepiece blev typ sönder tvättad på första tvätten... så skulle jag byta... men sen fanns det typ inga onepiece kvar i butiken (på mästersamuelsgatan som e den ända butiken i sverige,typ) så skulle jag vänta till nästa leverans men när jag kom dit typ en vecka senare på den dagen dom sa att dom skulle få in så hade dom inte packat upp dom än -.- Sen drog jag dit efter skolan igen dan efter. De va lite komiskt för alla dom jag frågade om dom hade i S fanns inte i den storleken men typ alla andra hade de ... men jag hittade en super fin onepiece som jag inte hade provat innan och tog den! jag e super nöjd :) Jag hade på mej den idag btw ^^






Man ser typ inget... men det får duga :)
I skolan ska man skriva en liten "roman" typ. Jag e klar me min och e ganska nöjd så jag tänkte förs lägga upp hela på bloggen sen så kom ja på att det blir ganske mycket... så jag lägger bara upp början :
Hon kollar mot busstationen. Bussen syns inte till än. Det snöar ute och det är halt på gångvägen även fast hon har sina allra bästa broddar på sig. Hon kämpar sig fram, men hon känner sig ändå väldigt smidig och smärt även fast åldern har tagit ut sin rätt.
Lederna värker och knakar men det märker inte Margit, hon är upptagen med att störa sig på ungdomarna vid busstationen som hon snart kommer att bli tvungen att åka buss med. Hon ser att en av dom tar fram en tändare. Hon skriker allt hon orkar mot ungdomen, men vinden tar tag i rösten så det blev mer en viskning.
To be continued ...

Det kanske inte var den bästa delen av min fina lilla berättelse men de va början :)
Felicia skriver om den där ungdomen som tänder en tändare :)
Imorn och idag hade jag och min klass sov morkgon till 10.20 :D
Nu ska ja sova god natt alla små, stora och mellan människor ^^ <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)