söndag 6 februari 2011

Fullt hus :)

På fredag till söndag sov Lukas A här och sen kom Oscar och Julia hit på lördag och sov till söndag :) Vi spelade lie cod och gjorde lite allt möjligt ^^

Haha det va Lukas som va fotografen så det blev typ bara bilder på Oscar ...


Oscar känner att han ska tända ett ljus och meditera lite...



säger åt oss på nästa bild att komma och vara med...


Vi ligger kvar...


Oscar blir galen :O


Haha ja det kanske inte hände men det blev en kul liten historia :D

Vad händer i veckan??:

Imorn så kommer Lova hem :D Eller jag vet inte om hon har kommit och kommer till skolan
imorn eller om hon kommer imorn så vi får träffa henne på tisdag?? Jag längtar efter mitt hallon! <33

På tisdag ska jag till tandläkaren och så ska jag lämna in en engelska läxa som jag redan har gjort :)

Onsdag, då e det idrottsdag :) då ska jag, Lova och Felicia och några andra ska på Thi boxning på skolan :D Och sen sluter vi tidigt :) Ochså ska jag och Felicia på Yoga :) (det blir första gången för Felicia ^^

På fredag så har jag matte prov :( och så har jag en annan läxa ... Sen e det dans :)

Och på lördag till söndag så blir det överraskning för Lova :D <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)