söndag 17 april 2011

Sommar :D

Hey :D
I fredags så firade vi (Julia, Lova, Lukas, viktor och jag) Felicias födelsdag (vet liiite sent ;))
men bättre sent än aldrig ;) Eter skolan som slutade kl 1 å gick jag och felicia hem till hennes pappa och sen åkte vi hem till mej. Och medans vi inte var hemma så hade dom gjort en tårta som var formad till en kuk och så inuti la dom en dildo check it out!










Hehe ja det var kul! :D
Dagen efter fyllde mamma år :)
Grattis till er båda :) <33
Felicia sov kvar till lördagen och till söndagen (idag) :).
Idag följde vi med Viktor till kungsträdgården där vi träffade Filip från hans parallell klass och vi träffades där för att vi skulle kolla på Ison & Fille live :D Det va kul! :) sen så gick vi runt i dom där tälten som stod där. Viktor och Filip drog hem till oss och jag och felcia åkte till Skansen ;O hehe det var stängt... så vi åkte åt varsitt håll.
Ja det var min dag :)

Ååh det e såå skönt att det typ e sommar :D Jag tänkte att jag skulle färga mitt hår snart till blont ^^ <3
Kan inte skriva mer nu det e ganska så sent men vi hörs snart igen :* <33


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)