fredag 6 maj 2011

No pants day

Jag har panik!! Snart så e det föreställning med dansen och jag kan typ inte stegen så bra :S

Idag var det no pants day :O Jag visste inte om den för äns nu :/ attans ;)
Det hade varit kul att vara med i den men inte själv :S ganska pinsamt då ^^
Ngn har verkligen satsat på den här "kampanjen". Det e säkert ngn kåt djävel som vill se många snygga tjejrumpor ;) hehe eller inte vem vet? Men det e en ganska kul grej :)
Kolla in deras hemsida :)
http://www.nopantsday.com/wp/

Idag kom första pingisbordet till uppehålsrummet :D Det kommer nog att bli bra trots allt^^
Den som väntar på ngt gått väntar aldrig för länge ;)

Nu har jag inte så mycket mer att säga... och så orkar jag inte skriva mer så tjingeling ;) <33




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)