torsdag 7 juli 2011

Ensam i stan :)

Idag åkte jag till stan :) Det var faktiskt ganska kul även fast jag var själv.
Först så åkte jag till mammas jobb för att jag tydligen inte hade några pengar :S När jag kom dit så höll jag typ på att svimma för att det var så varmt ute så jag var där och fick en ramlösa och en cocacola och en banan och så satt jag inne i deras svala kök helt själv och läste tidningar tills jag mådde tillräckligt bra för att fortsätta min lilla "resa" =)
Jag köpte ögonfransfärg för sen på kollot kommer jag inte orka ha smink på mej och jag gillar inte hur jag ser ut utan smink...sen köpte jag ansiktsrengöring, ett par super söta trosor ;) och ett par jeansshorts x)

Här går jag på väg mot stan från mammas jobb :)


Det stod mellan dom här 2 shortsen :)

hehe lite udda sätt att få undan tröjan, men det fungerade ;)


Det var lite svårt att ta bild bakifrån men det gick ^^

Dom här blev det :)



Hehe det blev visst ganska många ego bilder x) men det får man stå ut med ibland ;)

På kvällen efter middan gick jag och mamma ut och gick :) och så såg mamma ett gäng killar och bah "ska vi gå förbi dom så kan du spana på dom" *blink blink* och precis då så gick vi förbi en kille som typ satt på en bänk och rökte på xS ganska pinsamt!


Imorn blir det bad med glada Tova ;) det ska bli kul! =) Hoppas bara att det blir bra väder!!

Ha det så bra sålänge! :* <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)