söndag 21 augusti 2011

Blond blonare blondast

Jag har färgat håret ännu blondare :O
Idag så kom mormor och morfar hem till oss dels för att mormor ska (kanske) hjälpa mej med att sy ett par hängselshorts :D Efter lite mätande mm så åkte jag mamma och mormor till Vällingby för vi blev så rastlösa och så fikade vi där på Massagotti :) Jag tog chailatte men det va inte alls som på Wayne's Coffee eller Espresso House men fortfarande gott.
Jag köpte iallafall en hårfärg och tänkte att nu ska utväxten bort!
Så när vi va hemma hjälpte Johan mej att färga håret :D
Det blev lite ljusare än planerat ... Men det ser okej ut ;)

Före


Under


Efter


Nu ska jag sova för imorn börjar ju allt igen... Sov sött och imorn så ska vi applådera som fan för Nilas börjar 1an :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)