onsdag 10 augusti 2011

Fortsättning på förra inlägget

Godkväll! Idag har jag varit hemma själv, skrivit en skolgrej -.- (på sommarlovet lixom :O) aja och så hämtade jag Nilas från hans fritids i spöregnet utan paraply :S
Det var lite om idag men nu ska jag försöka skriva lite om kollot :D
Som jag tror att jag har skrivet så fick man inte ha mobilen på sig... men det som störde mej var att dom tog den redan när vi träffades så det blev ingen mobil på bussen... I alla fall så när vi var framme så gick vi upp på rummen och packade upp, och vi hamnade i samma rum som 2 hel sköna tjejer som åkte dit tillsammans, och deras namn är Melinda och Linda :)
Asså shit jag vet inte vad jag ska skriva... Vi har gjort massa tävlingar, spökrunda hajk (som vi blev skrämda på :D), bananbåt, höghöjdsbana, disco och städa...
Ja som vanligt blir jag inte klar innan jag ska sova.... jag orkar inte skriva mer bara... och imorn ska jag åka med mormor och morfar till Linköping och ska sova där på ngt vandrarhem och såkommer jag hem på fredag igen.... Sov så gott :) <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)