torsdag 25 augusti 2011

Fota is da shit ;)

Hey jag har inte hunnit skriva något på ett tag :/ Men det är mest för att jag inte har fått någon rutin på skoldagarna tror jag... men det är ganska svårt att hinna skriva så mycket när man är upptagen hela tiden. Fast jag gillar att ha saker att göra varje dag för det känns så tomt att komma hem utan polare eller att inte vara typ i stan eller ngt sånt.
Men idag så har jag varit med min Felicia :D <3 Vi hämtade Nilas och sen så kom mamma och hämtade han här hemma för att dra till aikidon och sen gjorde inte så mycket... vi tog typ massa bilder och gjorde heelt wierd filmer xD haha

Igår var jag med härliga Anina, det var så länge sen!!! :O Förut var hon precis som min syster och var hemma hos mej heeeela tiden :D men det e inte så längre :/ Men det kanske blir ändring på det? ;) Vi tog iallafall oxå massa wierd bilder :D

Jag och Felicia :) <3


OMG!! :O


Hahah Anina fällde ner mej på marken -.- <3


Puss puss x* <3


I'l keep an eye on you! O.o



HAHahah puss på er :* Jag ska lägga upp lite fler bilder på facebook så det är bara att spana in dom ;) <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)