fredag 28 oktober 2011

GALET!

AAAHHHHHHIAAAAAHHHHIIIIIIIIIIIIAAAAAAAHHHIAAAHAIHIAHIAHIAHIHHIHI!!!!!!!!
Detta var det mesta man hörde idag på hovet på det där Twilight eventet med Emma HR :D <3<3
Det blev lite Fest hos Mange och lite elektro pop och lite Twilight saker och så kom ju Robert Pattinson och Ashley Greene dit oxå :D det va faktiskt ganska coolt!! Det som var störande var att dom som stod och snackade innan sa typ "DET ÄR BARA NÅGRA SEKUNDER KVAR TILLS DOM KOMMER" "publik jubel (skrik!!)" 10 minuter senare "DET ÄR BARA NÅGRA SEKUNDER KVAR TILLS DOM KOMMER" "publik jubel (skrik!!)" och så höll dom på ett tag -.- och sen när dom äntligen kom så gick dom på den där röda mattan i typ en timma för att skriva autografer till typ alla... Men det var kul :)

Här kommer då lite bilder :)










Här sitter då Robban och Ashley och blir
intervjuade men man hör typ inte ett skit av vad dom
säger för att alla skriker bara dom öppnar munnen...




Efter det så hade jag och Emma ett litet äventyr hem hihi och så åkte vi skilda vägar och nu e jag hemma med dom här underliga, härliga människorna :D (Viktor och Isac)


Nu ska jag nog gå ner och vara lite social ... men jag sa ju förut att jag skulle lägga upp bilder på de kläderna jag hade köpt på Hollister men det blir en annan gång :P hejsvejs :) <3

1 kommentar:

  1. Gud vad roligt att vara på Twilight eventet! :D
    Skulle också velat vara där!
    Hoppas det var kul! :)
    Ha så kul i Barcelona också! Vi kanske ses där!
    Kram Tilda! :) <3

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)