söndag 23 oktober 2011

Jag e ingen bebis längre

Hellu :)
Det har inte blivit så många inlägg på sista tiden men nu får det vara så. Jag prioriterar tyvärr mina vänner och skolan före :P
Men jag försöker så klart uppdatera bloggen så mycket som möjligt! Men så idag blir det ett litet inlägg ;)

OMG det är bara en vecka kvar tills det e lov och då drar jag och mamma bort från Sverige hösten :D
(till Barcelona om det va ngn som tvekade). Så jävla härligt!! Då blir det shoppa av ;)
Om det e ngn som vill ha et litet vykort från mej då så kan du bara säga till mej på facebook eller ngt :) Om du inte känner mej och av ngn underlig anledning vill att jag ska skicka ett vykort så kan du ju skriva till mej på facebook (Moa Karungi) hahah inte för att jag tror att det skulle hända men det vore ju fett skoj! så skriv till mej du okända person det vore as kul!! xD

I helgen så har det hänt ganska mycket faktiskt. Först åkte jag hem till min barndomskompis Charlott på fest typ och det var mysigt :) <3  Sen åkte jag hem för att träffa Isac och Julia och vi körde COD :D hahah as kul! och så sov bästa Julia över och vi kollade på en otroligt fin film! (the note book) <3<3
Idag har jag bara chillat och gjort lite plugg...

Okej nu ser det inte ut som att jag har gjort särskilt mycket alls hehe men det kändes ganska mycket ;)
Just dat jag och mamma har börjat kolla på gymnasium :D så himla spännande jag längtar! Jag kollade på att gymnasium som låg i Uppsala och där kunde man typ bo. Tänk va kul att ha ett eget boende :D:D

Jag e ingen bebis längre ;)

Min söta lite mindre granne Nils :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)