fredag 14 oktober 2011

Kallt kallt kallt


Det e så himla kallt nu!! Direkt när jag kom hem så satte jag på mina fluff kläder :)




Mys outfit:
Halsduk: mammas
Flufftröja: från turk affär på Öland
Jeans-legings: från Cubus
Fluffstrumpor: från Cubus


Hehe där fick ni en lite lista på vad jag har på mig för tillfället ;)
Usch jag tycker att det e jobbigt att det e så himla kallt nu!! Men det är väl bara att bita ihop tills det blir bättre tider (BARCELONA!!!! :D) E så himla glad! Det är bara 16 dagar kvar tills vi åker till Barcelona :D längtar!

Som vanligt så pluggar jag var ända dag och har inget liv och det e så jävla jobbigt!! :( Men jag tar ledigt i helgen :) Och sen så ska jag få lite hjälp av Petra (min klass lärare) att prioritera läxorna mm så jag typ inte gör för mycket för jag arbetar tydligen för mycket på varje uppgift ...


Jag läste en blogg och så hade hon lagt upp den här låten och den var verkligen bra! :) Jag brukar inte gilla Lil Wayne men som sagt så gillade jag den här! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)