måndag 28 november 2011

Nu e det jul här i vårt hus julen den kommer hopp falleralleraa

helloo :)
Trots att jag var sjuk  så gick jag till november festen båda dagarna :O men det gick ganska bra det :)
Lägger upp bilder när jag har fått tbx min dator ...

Nu sitter jag hemma heeelt själv i vardagsrummet och e inne på datorn på tvn (om du har varit hemma hos mej fattar du vad jag menar :P) och jaaa jag har tråkigt.
Vad ska man göra om man vill göra massa saker men inte orkar för att man  e sjuk -.- Jag skulle egentligen kollat på bio med Hanna och sen dansat... men så blev det inte :/
Jag känner mej som en säck potatis ...

coolaste tomten jag har sett!


Men hallå snart e det jul :D Men jag stör mej på alla igår som bah "DET SNÖÖÖAR!!! :D" och jag bara... NÄÄÄÄÄ DET GÖR DET INTE!!! -.- Men men...  hoppas det blir en vit jul i år! Vi började faktiskt att julpynta igår :)
Jag har kommit på en grej... Jag gillar inte glögg :S bara så att ni har ngt att skriva i intresse-klubbens anteckningsbok ;)

Det var allt för nu hejsvejs :* <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)