torsdag 24 november 2011

Wake up!

Massa broschyrer, jag och en liten Viktor


Gymnasie mässan idag :)
Det var faktiskt ganska kul x) det va typ bara jag som tyckte det? ^^ Jag och Rosy gick typ tillsammans och flummade runt haha. Vi fick massor med borschyrer och information om olika gymnasier. Där träffade jag oxå lite folk och skulle ha träffat Kasper men han kom när vi hade gått -.- haha.

Efter så gick jag, Hanna, Melanie, Elise och Felicia och fikade på Cafe 60 i stan. Det var jätte mysigt där och jag köpte ngn dyr sak som var god hahah. Vist e jag en proffsig bloggare ;)
Men de var nice och vi satt där ganska länge och snackade och sen så drog Felicia och Melanie tillbaka till mässan :O Men jag och Hanna åkte hem. Då undrar ni säkert vart Elise tog vägen? men hon hade gått lite innan :/

OMG jag kan inte fatta att jag snart ska byta gymnasium :O DET E HELT SJUKT!! Jag känner mej fortfarande som en liten plutt som inte ska byta förr ens om typ 3 år!!
Vakna Moa det är dags att börja leva in the realety!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)