fredag 9 december 2011

Nobody Knows!



Den här låten är så JÄVLA BRA!! Jag älskar p!nk om du inte redan visste det.
Men jag tänkte att jag kan ske skulle börja köra veckans låt. Det innebär att jag "nominerar" en låt varje vecka till "veckans låt" men det kan nog hända att det blir fler låtar än bara en varje vecka men, so be it.

"Nobody knows" får bli den här veckans låt för att den passar perfekt in till min vecka :)


Lite uppdatering:
I tisdags(?) så tappade jag ju min mobil på bussen men jag kommer att få en Iphone 4 i julklapp :D Men tyvärr så har jag inte ngn mobil fram tills dess :( Jag har bara min jätte gamla mobil som suger ananas röv!! Tillbaka-knappen, uppåt-knappen och (den andra) välj-knappen fungerar inte -.- så det går typ inte att göra ngnting...

I                         dislike                     my phone


Btw... jag e fortfarande sjuk.. -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)