söndag 25 december 2011

Sov då för fan!

Jag har inte orkat skriva ngt över huve taget... Men de betyder inte att jag har glömt bort bloggen för de har jag inte gjort serru! Jag har tagit massa fina bilder som jag planerade lägga upp (som inte blev av som du märkte?) iallafall så har jag haft 3 fina jular! Förs hos Anna-Lena och Gustav,sen hemma och sen hos pappa.

Just nu ligger jag i friggan hos pappa och det blåser så in i helvete! Kl e 6 och jag kan inte sova :S jag ska typ kanske till stan imorn me Linda men vi får se hur det blir.

Jag orkar inte försöka sova! Så jävla jobbigt asså! Så fort ja lägger bort mobilen och de e tyst så börjar tankarna att flöda (nej ja e ingen poet!) aja jag ska försöka att lägga upp bilder och lite sånt när jag
jag kommer hem och kan använda datan!
Okej nu ska vi se hur det kommer att gå att sova nu då... -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)