fredag 13 januari 2012

Bäääbis passning :)

Igår passade jag min lilla granne Nils igen så jag han inte göra så mycket skolarbete... eller jo jag skoja :O aja men här är han *trumvirvel*
Nils världens sötaste bebis!

Han är typ alltid glad och när jag badade honom satt han bara och plaskade med händerna i vattnet och skrattade :D

Idag är det ju fredag den 13:de. Men jag har faktiskt inte haft någon otur idag :) Det som har varit negativt med den här dagen e att jag har varit lite deppig men man har ju sina upp och ner gångar!

Jag trodde inte att jag skulle säga det här men jag har faktiskt en skoluppgift som jag tycker är riktigt kul att arbeta med :O Det är en novell som vi ska skriva och jag gillar verkligen att skriva! (ibland) :) Mamma är typ helt hookt på den :D inte för att skryta (men man måste faktiskt berömma sig själv ibland!) så tror jag att den kommer att bli riktigt bra :D

Puss puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)