tisdag 10 januari 2012

Bilder :)

Tjo bacon! Jag vet inte vart eller hur jag ska börja... men vi gör så här att jag laddar upp MASSOR med bilder och så kanske jag beskriver lite innebörden i dom. Låter det bra?... Bra! ;)








Olle :)

Madelen


mamma e skäptisk hehe

alien hehe

Sivi :)

Sötisar :D

Sexy haha


Viktor kör poledance ;)

snyggingen ;)



Min första stalker

våra band :)

sov på planet






Haha så kul man kan ha xD

pose

pose



fin glass bild ;)

jag har fottat spaniens mäst fotograferade sten

påväg upp till vulkan :)




kallt som fan!







På marknad :)











Valar :)





hejdå!! :( .1

Hejdå! :( .2

2 kommentarer:

  1. Kul att se! Många fina bilder. Såg att man kunde köpa tex panflöjter!

    SvaraRadera
  2. Fy fasen vilken härlig resa! Hoppas att du hade det lika bra som det ser ut som att du hade! Puss på dig älskling! /Din maaan

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)