lördag 28 januari 2012

Grymmaste naglarna

Tja! varför har jag inte skrivit ngt på typ år och dar? jo det ska jag säga dig: jag var upptagen!
hehe nä men det strulade sig massa med min video, den videon som är precis under i samma inlägg ;)
Där snackar jag lite om hur man gör as coola tidningsnaglar. Så om du är det minsta intresserad så checka ;)
(man ser lite dåligt i nederkanten och överkanten men de e bara ngt man får leva med)



Idag har jag hängt med Martin och vi har kollat på Kung fu panda 2 ;) as nice. han gick hem för typ 3 sekunder sen så nu är jag ensam hemma med mamma, johan, nilas, mormor och morfar. alla ligger och sover nu... det borde kanske jag oxå göra? men det e så tråkigt. nåja men innan dess blir de lite skyp och facebook ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)