söndag 26 februari 2012

Give love it's the only thing that heals you

Kolla in den här videon. Det är Brett Dennen som gör en cover på "Healing Hands". I början av filmen verkar han ganska flummig och så men kolla vidare för när han väl börjar sjunga så fastnar man.



Just det ja jag har ju klippt mig :D
Först den dagen sov jag över hos Nils och sen så följde han med mig till frissan på morgonen och så var vi med varandra hela dagen innan han skulle flyga till Italien nästa morgon. Vi hade super mysigt och vi va i stan hela dagen och var på museum med mera :) Nu kommer jag inte få se honom på en hel vecka :( saknar dig <3

Jag vet inte om det syns men hon tog 4 cm
btw så har jag inte fixat håret eller sminkat mig eller ngt...


Ha det bra så länge kram!<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)