söndag 4 mars 2012

Ja hur ska man sammanfatta det här inlägget?

Hallå där! :)
Är det bara jag som har lite smått panik över balklänning? (Om du inte visste det så kommer det att vara niornas bal snart på min skola och typ alla andras skolor oxå ;)) Jag fick typ för mig förut att den skulle vara i mars men som tur är så kommer den att vara i maj (båda började ju på M).  Men iallafall så om man e tjej så ska man typ ha 2 par klänningar och 2 par skor= jääätte dyrt! Jag vettefan om jag kommer ha råd. Man vill ju lixom inte köpa en klänning på H&M för 200 kr, man vill ju ha ngt mer najs och baligt lixom.

Nåja det kommer att lösa sig hoppas jag!


Vad kan jag underhålla er med nu då... Jo just det jag såg en kul snubbe på youtube igår som var skoj checka videon under.




Okej jag vet han är ganska hyper men jag tyckte att han var rolig igår ^^


Imorn är det måndag och det betyder skola =jobbigt tills Nils kommer :D Om du är lite seg så menade jag att Nils kommer till min skola imorn och vi har inte setts på hela lovet så det kommer bli as nice! :D Om jag inte blir sjuk... (Johan e typ magsjuk... ;(. ) men det tänker jag inte bli så det så!! ;)

Kommentera gärna  och säg vad ni tycker om saker och ting :)
Kram <3

1 kommentar:

  1. Angående balklänning, du kan alltid undersöka mina vintagekläder på vinden./morm

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)