fredag 2 mars 2012

Vad innebär plugga egentligen?

Nu har jag pluggat hela dagen :)...
Jag har ätit en lång frukost, duschat, fönat håret klätt på mig, sjungit med låtar, fixat med mobilen, ändrat lite på min gubbe jag ritar på (det tillhör plugget) och sen har jag tagit bilder med datan :D Och hela tiden har jag tänkt "snart sätter jag mig och pluggar och oj va de kommer att gå bra"... Det är jag när jag pluggar ^^
Här får ni lite bilder på mig som försöker kolla med ena ögat åt ett håll och det andra åt ett annat håll haha. okej inte dom första bilderna :P

Don't try this at home... do it somewhere else ;)

hehe gristryne 


Blä den blev blöt :S

Det där var då igår när jag hade smink och pluggade :)

Gubben jag ritar av

Hahahahahahah fy faaan hur ful får man va? xD

det går sådär för mig...

ja men titta jag klarade det... typ? ^^

Nu blev jag glad :)


Detta mina kära läsare är hur man pluggar! ;D

5 kommentarer:

Kommentara gärna :)