tisdag 7 augusti 2012

HATT HATT HATT!

Va i city med Min kära vän Anina :) Jag har inte vågat shoppa på ganska länge för att jag ofta fick ångest då... Men idag gick det super bra! :) Jag mår bättre och bättre :)
Det var super härlig att vara med min kära vän igen. Hon var saknad.

Sakerna som blev införskaffade:

Instagram bild :) Ganska fin faktiskt om man ska vara sån :D 
HATT HATT HATT!! wohoo

Mysig herr tröja från Cubus
sexy pose xD

Leker modell typ?

Jag är så cool (älskar armbågs lapparna)

Nagellack som inte är billigt skit. Woho.

Gömmer mig från alla ideoter

Ful bild men fin nattklänning 

Sedan var Emma HR här och myste och vi bakade kladdkaka mumma! :)

De va de. Förväntade ni er mer?
Då kan ni stoppa eran toaborste där solen inte lyser!
.
.
.
typ som i skorstenen så gör ni lite nytta!
Barababoom diisch

2 kommentarer:

  1. DAMN! jag vill hälla sojamjölk på dig och titta på när katter slickar av det medan jag spelar fiol,ooooohhhhhhh

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahahahah!! jaaa snälla spela fiol medans katter slickar på mig. Snälla!!! :D

      Radera

Kommentara gärna :)