lördag 11 augusti 2012

I dont wanna be a stupid girl

Mår inte så bra för tillfället, av olika anledningar. Men så kollade jag in min blogs statistik och då blev jag genast lite gladare :)
























Woho det är rekord på denna blog! Känner mig lite mer betydelsefull nu :) Jag menar tänk att 71 personer har kollat in min blog :) 

Nåja tillbaks till deppigheten. Om ni eller någon av er 71 personer orkar skriva en liten kommentar, om typ vad ni gör när ni blir deppiga för att muntra upp er, så skulle mina mungipor dra sig lite högre upp mot öronen. Det är nog inte bara jag som blir glad av att ta del av det! Ni kan skriva anonymt om ni vill.

Målet blir nu är att få ngn annan än bara min kära mormor som kommenterar ;)

2 kommentarer:

  1. Synd att du är ledsen, hoppas du blir glad snart igen! :D <3
    Asså jag vet inte riktigt vad jag gör när jag blir ledsen... Men du kan kolla på roliga videos på Youtube :D
    William Spetz är superkul tillexempel. 8D

    Kraaam <3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jadå tack så mycket! :D <3
      Ja det är ett super bra förslag! :D Ja han e skojj han ^^

      Tack för kommentaren anonym! ^^ Bamse kramen <3<3

      Radera

Kommentara gärna :)