onsdag 29 augusti 2012

Kärlek åt folket

Imorn blir det bowling me skolan (klassen??). Det blir as nice! :)


Ååh!! När jag såg den här videon so vill jag bara gosa sönder ngn! Vill verkligen ha en kille som jag verkligen älskar och som älskar mig! Men ändå inte... vet inte riktigt vad jag vill... nåjå det löser väl sig i slut ändan.

Coldplay är väldigt bra apropå den där låten. Och btw så e ju den där tjejen i musik videon med i Misfits <3 Kanske därför videon är så bra? xD

Idag så var det första gången vi fick skapa ngt på datan i skolan (media produktion). Vi fick göra en inbjudnings sak till en 80-tals fest, och så här ser det ut för mig än så länge..... Jahopp jag är inne på fel dator, det var ju snopet... men jag lägger väl upp den när den är klar eller ngt ist ;)

Nu ska jag sova. Godnatt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)