lördag 1 september 2012

Barnvakt

Nu ligger jag i en gästsäng hemma hos halv kusinerna. Jag är ensam hemma med de 2 söt korvarna i deras lägenhet i stan. Jag älskar den här lägenheten! Livet runt om, det blir aldrig dött. Jag kan sitta vid fönstret, med fönstret på glänt, känna kvälls dofterna, lyssna på ljudet utanför och titta in i folks fönster i lägenheterna på andra sidan. Jag såg och hörde, två killar som satt och spelade gitarr med fönstret öppet, två par fötter som dansade romantiskt runt i rummet, folk som umgås och verkar ha det trevligt. Och på andra sidan väggen hörde jag musik och skratt från några tjejer som gör sig i ordning för att gå ut. 
Jag bara älskar stan på kvällarna!!

















Så söta så att man döör ^^ Nä nu ska jag sova. Godnatt :*

2 kommentarer:

  1. Guuud så söta de är! Och du är världens bästa barnvakt <3 /Mam

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)