onsdag 19 september 2012

Nu när allt är grönt

Hallå där! Nu har jag inte skrivit något intressant på ganska länge...
Jag Vet dock inte vad jag ska skriva :P
Jag skulle kunna berätta lite om min nya skola :))

Det var en gång en Moa som bytte till en (haha jag pratar bra svenska ^^) gymnasium, kallat NTI. Innan var hon rädd och hade dåligt självförtroende, men redan efter första dagen så kände hon att hennes nya liv hade börjat. Hon var glad och hon fick många nya vänner, inte bara från klassen utan oxå från klasser över och parallell klassen.
Hon har nästan ingen dag ledig då hon inte träffar kompisar eller liknande. Nu lever hon loppan!
I skolan går det bra, hon har inte missat att lämna in något. Hon är fortfarande stressad över skolarbete men det är mycket bättre nu!

FYY FAAN VA NAJS ATT INTE GÅ PÅ KRISTOFFERSKOLAN LÄNGRE!
Jag saknar det inte en endaste dag.

Bara så ni vet så är jag glad över att jag har gått där ;)

Nu ska jag på lektion :) Hare gött :)) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)