fredag 14 september 2012

Trött och grå

Jag är fett trött! men jag kan inte gå och lägga mig för att jag måste vänta på stt Simon och Viktor ska spela klart... suck. nåja.



Det har varit en ganska så sorglig dag idag :/ Rosy har blivit dumpad av sitt X och hon mår inge bra. Och jag tycker oxå att det var så synd mm. nuf säd about that.
Sen så eftersom att det är ganska så sent... så började jag att tänka på min pappa. Och jaa... jag vet inte vad jag ska göra....men det finns inget att göra och det går inte att lösa. 
Alternativen jag har är att:
Antingen får jag stå ut med att jag mår piss och blir till mitt gamla, svaga och rädda Moa och träffa honnom. 
Eller så gör jag inget. Men då kommer jag att må dåligt för att jag saknar honom. 

Men båda alternativen känns piss.

Det här är nog kanske det mest privata jag någonsin har lagt upp på internet... tror jag... Men för alla som undrar, så lägger jag inte upp det här för att ngn ska tycka synd om mig eller rosy, eller ngt! OK?
Bra!

3 kommentarer:

  1. Jag tycker du borde prata med din pappa.
    en dag kan dom vara borta. det vet jag om.
    Jag stör mig som fan på dig. men jag tänker ändå säga vad jag tycker, Lycka till..
    Prata med han, e han skit så har du iaf försökt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag vet... du har ingen aning om hur många gånger jag har försökt få ihop det. Vi har snackat och jag trodde att det var ok, men inget förändras.
      Hahah och jag vet inte riktigt vad jag ska svara på att du stör dig som fan på mig... Om du säger vad jag gör för fel så KANSKE jag ändrar mig. Men jag tänker inte sluta vara mig själv.

      Men tack iaf för dina förslag. Får jag fråga vem du är??

      Radera
    2. hörredu "anonym" varför ens bry dig om du nu stör dig på någon? bara undrar?

      Radera

Kommentara gärna :)