lördag 8 september 2012

Zombie

Idag vaknade jag kl 15.00 :O asså shiiit jag har aldrig vaknat så sent! helt galet ju
Sen har jag bara känt mig som en zombie och varit nere hela dagen... men nu mår jag bättre :)
Men jag har ett problem... jag har glömt hur man ska ändra bilden från photoshops egna bild variant till en clasic bild fil (haha märker ni att jag inte har en aning om vad det heter men ändå låter as cool ;))


Finnig och dan
 Ibland får man bjuda på sig själv! Man behöver ju inte bara visa upp snygga bilder på sig själv. För tänk dig då när du är med folk och ska sova och så sminkar man av sig och visar sitt sanna "jag" och då blir ju alla rädda och springer där ifrån, om de inte är förberedda ;)

3 kommentarer:

  1. Du är så cool! Och modig. Kraam. Ses snart. Mrmr

    SvaraRadera
  2. Här anstränger man sig åskickar kommentarer och så syns dom inte. :( Mrmr

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe sorry! jag ska bättra mig på att se om ngn har skrivit ngt! Tack :)

      Radera

Kommentara gärna :)