onsdag 28 november 2012

Jul mys

Jag önskar jag kunde säga att jag var frisk nu. Men då skulle jag ljuga för så är inte fallet...
Jag försökte gå till skolan igår och det gick iof ganska bra. Men sen så var det det där pissvädret, och det hjälpte mig ju inte dirrekt att bli friskare... Men när jag kom hem sen så var jag helt slut! Så jag bestämde mig för att stanna hemma ennu en dag.

När jag får mina pengar så måste jag börja köpa lite julklappar! Jag har knapt börjat tänka på det än hehe.. Det känns så overkligt att det är jul snart! Jag menar, det var ju sommar för ett tag sen :S

Men det kommer att bli jätte mysigt sen när snön kommer och man har bunkrat upp med ett lager med pepparkakor, stearinljus, olika jul téer och julpynt :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)