söndag 16 december 2012

Freak

Igår vare fest i ängby. Inte den roligaste festen jag har varit på men det var kul att komma ut lite och att få hänga med Rosy och Leffe :)

I kväll så kommer Leffe att komma hit så vi 3 ska kolla på film och mysa galet!!
Rosy å Leffe ska oxå hjälpa mig att ta en bild till ett projekt till skolan ikväll oxå. Hoppas att det blir bra! ^^ Men det är därför har jag lånat en kamera av skolan, som jag för övrigt, bara älskar att fota med!






Tänkte bara visa hur smutsig spegel jag har och hur fin kamera jag håller i 
#trorattmanärprofsmedenprofskamera

Du och jag kan vara Freaks tills vi väcks ur drömmen och märker att inget var riktigt

Jag vet inte varför jag leker både fotograf och poet... känner mig lite konstnärlig och konstig bara... men de e trevligt!
puss

                                                                                                           
                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)