torsdag 10 januari 2013

Galenskap


Det var jag som ledde bara så ni vet...

Detta mina kära vänner, är vad jag kallar syskonkärlek.

Apropå ingenting så hittade jag den här hemska videon... ville bara dela med mig av den till folket ;)


Haha de här va ju jätte roligt! Fan va dåååååliga bidrag 
som va me i melodifestivalen på 80 talet!!
Kolla 1:40 och 3:15 Lollelolaaa 





Apropå gammalt så kollade jag nyss på ett gammalt barnprogram kallat kalles klätterträd som man kollade på när man va liten och jag försökte verkligen att kolla på hela! Man får ju stress attacker av att kolla på det för det går så jävla långsamt allting! Herregud hur stod man ut?? 
Efter 8 minuter så har kalle tänkt sig att packa väskan, sitta på tåget och ätit några mackor... man blir GALEN! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)