söndag 27 januari 2013

Im in love

Hallå där!
Jag vet inte om ni visste det, men jag diggar mode! Och för ganska länge sen så hittade jag en brud i ngn tidning som jag tyckte verkade fett me cool så jag skrev upp namnet på mobilen. Jag glömde jag helt bort det och några månader senare (nu) så tittade jag igenom mina anteckningar på mobilen och bah YÄÄÄH när jag såg namnet. Så jag kollade upp henne och jag blev kär.
Asså hon e fett me cool och jag älskar hennes stil brorsan!

Namnet är, Alexa Chung. amen












Åååh jag bara älskar den här bilden!!









Jag gillar att hennes hår alltid ser lite slarvigt och 70 taligt ut. Å så gillar jag att hon är lite sådär crazy. Vi kanske är lite lika? ;) eller inte? (det är en retorisk fråga)
Hon har lixom en ganska avslappnad stil men fortfarande skit cool. Jag känner ju såklart inte henne men det verkar ju som att hon är sig själv, och det gillar jag verkligen!


Det var allt för mig. Hoppas ni blev lite inspirerade eller ngt. Annars kan ni ju ta och dränka er i någon brun eller så... 

Näädå
Chao people :*

2 kommentarer:

Kommentara gärna :)