torsdag 14 februari 2013

Rubrik.

Hejsan.
Jag glömde/hann inte/orkade inte blogga i tisdags. Då det var semmeldagen u know ;) Jag tog några bilder som jag hade tänkt lägga upp... men i och med det frånvarande inlägget så blev det inte av.
Såå då tänkte jag att, varför inte lägga upp dom nu? Å så blev det




Nåja. Nu är det alla hjärtansdag och jag sitter här hos Rosy. Båda är fett sega å inte alls särskilt muntra... vet inte varför. Det kanske är pågrund av det usla vädret, kanske av den enkla anledningen att det just är allahjärtans dag och att vi inte har någon manlig älskare (gahahahaha) att dela våran dag med, eller så är det kanske fullmåne idag. Det kan också vara på grund av faktumet att jag har pms och att vi båda är trötta... 
Vilket fall så tänkte vi baka kladdkaka nu... men det finns inget socker så vi får använda oss av oboy ist... Det blir spännande :)


Ha det så bra och om ni, som jag, inte har någon som ni älskar att dela eran dag med (jag har rosy såklart men jag menar lixom älska på det andra sättet), så spelar det ingen roll. Det betyder inte att du är forever alone eller att ingen tycker om dig. Jag har inte kollat upp det men jag skulle med all säkerhet kunna säga att mer än 50%  av jordens befolkning har inte någon kärlek att fira denna dag med.
Så deppa inte idag för att ni inte har någon just idag, det betyder inte att ni aldrig kommer att ha ngn.

Btw, semmeldagen... va e de fr jävla dag egentligen? 

Ville bara ha de sagt ^^
Fis på denna dag. Tack å hej xx 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)