söndag 10 mars 2013

Knas och kult

Tjena bröder, systrar och hemliga beundrare!
Just nu är jag hemma hos min allra bestaste syster, Rosy!
Igår hände det massa randome stuff. Va lite med Benjamin på dagen, sen träffade vi Rosy och Rasmus. Tanken var att vi skulle på en fest, den ställdes in, vi blev bjudna på en till och den blev till ett chillkrök. Så vi sket i den och va hemma hos ros ist. Det blev till en underbar guitarhero, flum, mys, knas, chill, kväll ^^ Haha. Och dessutom så kom Leffe hit och vi 3 hade det as skojj.

När Leffe hade dragit hem så började jag och Ros kolla på en film, men vi somnade till den och varken jag eller hon har någon aning om när vi gick och la oss.

Jag har inga planer för idag, men det kommer nog att ändra sig genom dagens gång.

Hare gött så länge kram.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)