söndag 3 mars 2013

Mitt lovet

LALLAAAA TRALLA YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...

Sitter och sjunger till en låt och kan därför inte koncentrera mig på att både skriva och sjunga... svårt.
Okej nu är den slut så nu kan jag skriva ^^

En kort sammanfattning över mitt lov :)

Fredag
Viktor 15 år :D <3 + Stadsvandring med Rosy och Minna haha.
Lördag
Vakna hos Rosy med Minna sen kom Rasmus och Benjamin dit och sen Simon och vi alla spelade guitarrhero (Y) Sen drog jag och Simon hem till mig och kollade på film och hade trevligt.
Söndag
*blackout* 
Måndag
Hängde med Jonte och han sov över en natt.
Tisdag
Träffade Hanna och vi gjorde lite plugg på Waynes i stan :) Sen tror jag att jag träffade Jonte igen, vi drog till stan för vi hade tråkigt och sen fick vi reda på att det skulle vara fest vid spånga så vi drog dit och där möttes vi med Rosy. Det blev ist bästa festen i en metro retur grejs någon någonsin har haft! NAJS (Y)
Onsdag
Då åkte jag hem till Evelina och vi kollade på Grease för första gången för mig. hehe sen sov jag där :)
Torsdag
Först hängde jag lite med Simon sen så åkte jag och Viktor och kollade på "A god day to Die Hard" på bio, det var super mysigt!! :)
Fredag
Då var det födelsedagsmiddag med familjen, mys.
Lördag
Tanken var att jag och rosy skulle på fest men ist drog vi hem till henne och då så kom Ramus och Benjamin och hade trevligt med oss. Vi kollade på skräckis och ngn annan kul B film och så sov alla vi över. 
Söndag (idag) 
Efter att alla hade vaknat och äntligen orkat dra iväg så åkte alla åt olika håll. Jag och Benjamin tog en snabbfika i stan, det var trevligt. Efter det mötte jag upp Joel och Joel och vi tog också en fika (Y).


Jag kan ha blandat ihop några dagar eller så... Ni som känner mig vet att minnet inte riktigt är min bästa vän... heh

TJA

Igår gjorde vi massa tatueringar på varandra. Jag fick värsta coola saxofonen (eller vafan de nu e haha) på min hals. As ballt!!





Ja jag vet, kameran ääälskar mig ;)
Lycka till imorgon! 
Och svaret på frågan är JA. Jag vet att det inte heter "mitt lovet".

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)