lördag 6 april 2013

Risig morgon, men bra dag

risig morgon-katt

Imorse vaknade jag kl 7 och mådde skit. Jag hade så jävla ont i magen och mådde illa så jag trodde att jag skulle spy, men jag gjorde det aldrig... efter att ha suttit på toalett golvet i typ en kvart så gick jag till sängen och la mig i fosterställning och kunde efter ett tag, somnade igen. När jag vaknade igen klockan 11 så mådde jag bra igen. Jätte skumt ju! 
Ni som känner mig vet att jag altid drömmer skumma drömmar. Men inatt så kändes det verkligen som att jag inte drömde. Jag drömde att jag gick till min gamla skola i bara ett linne och mitt täcke... jag drömde också att jag verkligen hopades att det var en dröm men att jag kom fram till att det inte var det. Paniken!


Idag åkte jag, mamma, mormor och morfar till Ikea för att köpa en garderob till mig som  en födelsedagspresent (fyller år imorgon). Det var mysigt, även om det var en aning kaos där.





 Idag kommer några ur TT gänget för att softa och fira mig lite oxå. Det kommer bli suuuuper mysigt :D Galenskaparna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)