fredag 28 juni 2013

Bättre sent än aldrig?


Idag känner jag mig som bajs, i en påse. Det är varmt och kvavt och svettigt och jag har inte duschat på ett tag... Jag är trött, har ont i huvudet och är bajsnödig och har mens... nice!



Jag älskar den där paniken som alla runtomkring än får när man mår illa och har ont i magen och när mensen är någon dag sen. Då är man helt plötsligt gravid och domedagen närmar sig. Detta har hänt de senaste gångerna och varje gång så får de lika mycket panik, men trotts den inbillade graviditeten så poppar mensen upp som jultomten på julafton.



Jag han inte skriva klart detta innan jag var tvungen att hoppa in i duschen, och åka till bup, sen kom Simon och efter det åkte jag hem till Sebastian och sov där i 2 nätter och idag träffade jag Rosy... så jag fick helt plötsligt massor att göra efter någon månads ingetgörande.
Men jag tänkte att bättre sent än aldrig, right?

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)