söndag 18 augusti 2013

Sommarlovets slut

Idag är dagen man måste ta rätt på. Det är den sista dagen på sommarlovet. Imorgon kommer vardagen igen, ingen mer frihet. Och som grädden på moset så ska jag börja i 2:an, vilket alla som har gått ut gymnasiet har sagt att det är det absolut jobbigaste året! *tagga*
Men det finns en sak som jag längtar efter och det är den niceiga lunchen! Att få käka uta varje dag..smaskens.
Och en annan bra sak är att jag och Rosy kommer att ha samma lektioner ibland, fett soft!

Den här sista veckan åkte jag och Sebastian lite sådär spontant till Gotland för att stödja Viktor i inspelningen till filmen han är med i. Vi tältade, åt burkmat, frös om natten, svettades om morgonen, fick diverse bett, nakenbadade, cyklade hela dagarna och myste galet. Super soft!! :)




Resan började med Gotlands båten och lite roliga faces 



Här till vänster tältade jag och Sebastian




Sötnosen ^^


Landskapen och naturen var otroligt vacker







Hemresan





xx

1 kommentar:

  1. Vilket fint reportage du gjort. Fina bilder. 😊Morm

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)