lördag 14 september 2013

Don't forget to softa galet

Jag gillar hur den här dagen blev.
Jag sov hos min babe, vi åt frukost, åkte in till stan då jag köpte 2 par skor för lite av mina förtjänade barnvakts pengar som jag utförde förra veckan. Skorna var ett par vita sneakers med lite guld på, ett par lite finare skor med lite spetsig tå och små nitar på. De är snyggare än det låter! 



Eftersom att jag är för lat för att ta en personlig bild eller ngt så lägger jag upp denna fina bild mest för att ni som är intresserade ska förstå typ hur de ser ut. Jag gillar dom iaf.

Vilket fall så blev jag jätte nöjd med att ha köpt skor som jag verkligen behöver och att äntligen ha lite pengar att spendera. Seeeen efter stan drog vi hem till mig, jag klippte Sebastian lite, men jag hann tyvärr inte klart då jag skulle passa Nils igen. Han var lite trött men sjukt söt som vanligt.

Men nu har jag lite quality time med mig själv ett tag. Surfar runt, skaffar jobb och bara chillar i mina svängiga brallor.
Snart kommer Sebastian hit och då ska vi chilla ännu galnare!

Se ya later homies!

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)