fredag 27 september 2013

Ellen von Unwerth

Skepp ohooj

Som ni kanske har sett på ett tidigare inläg så höll jag på med ett fotoprojekt till skolan. Och jag valde faktiskt ingen av de där bilderna som jag pratade om i inläget innan. Jag tog den bilden som jag hade  tänkt att använda mig av först, som jag också tycker var bäst.

Och här är original bilden, voala (eller hur det nu stavas)


Under fotograferingen:



#fotografen









Vi bara hade kul och knasade. Jag kände mig som värsta regissören. Jag bestämde hur allt skulle vara och hur alla skulle vara. Det var riktigt kul faktiskt och vi var riktigt effektiva och fick många riktigt bra bilder! Det var svårt att välja endast en av bilderna.
De här bilderna jag lägger ut nu plockade jag bara på måfå... så ni vet ;)

Men tillslut valde jag denna för att jag tycker att den 
passar bäst ihop med originalet. 


Va tycks? 

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)