måndag 21 september 2009

Idrottsdag...

I dag så hade vi idrottsdag och jag och Viktor åkte till kristineberg kl 8. för det var där man skulle vara...och sen så meddelade våran jumpa lärare att det bara var 4 5 6 an som skulle komma kl 8... vi andra skulle få sovmorgon till 11... så han bad om ursäkt och sa att han skulle bjuda oss, både A och B klasserna på ett äventyrsbad tillsammans.
Men på stafetten så tävlade våran klass mot A klassen och 8 A och B och 9 A och B ... vi förlorade stort!! Efteråt så blev jag super tröt och somnade på bussen.
Just de.. I går så städade vi hemma hos pappa och Anna och målade några plankor, och efter de så lagade vi en kladdkaka och kollade på film i soffan. Efter när Pappa kom hem från att ha lämnat Anna åt vi på resturant, och jag och Emma och Linnea tog varsin kötabit, Emma åt upp hela sin mat halva min köttbit mer än hälften av Sagas kötfärssås och så smakade hon ,lite av Viktor Pappa och Linneas mat. Men Anna var inte me för att hon hade åkt till trosa för att plugga.

2 kommentarer:

  1. Naaajjjzz najjjzz. Stafetten söög, jag hatar att jag alltid måste vara me !!! :(
    De va bara 5 och 6orna som skulle va där 8. 4 har nte idrottsdag... <3

    SvaraRadera
  2. hehe jaja de e ju samma skit :D

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)